top of page

Hello 😗😎

To jest chyba jakiś nieśmieszny żart 😂 Poniedziałek - wiele planow, a tu rympc jelitówka 😂 Kocham moje życie za te cudowne psucie planów 😂 Przestoju w diecie nie bylo, ale w ćwiczeniach tak... Weekend jest dla mnie odpoczynkiem, staram się ćwiczyć poniedziałek, środa i piątek... W piątek odpuściłam, także wychodzi na to, że nie zrealizowałam tygodnia w pełni. Wczoraj przez grype, rowniez musiałam odpuścić siłownie - brawa i oklaski 👏👏👏 Mamy wtorek zanim cokolwiek zjadłam była 11, niby nie mam siły na jakiekolwiek ćwiczenia ale mam chęć - tak wiec dziś zalicze chociaż godzinke ćwiczeń w zaciszu domowym 😁 Jak możecie zauważyć blog trochę się zmienił, skasowałam kilka postów, zmieniłam wygląd i dałam inne zakładki. Chce pisać i dodawać to co podoba się Mi. UWAGA UWAGA!!!! 🆘🆘🆘🆘🆘 Posty na najbliższe dwa tygodnie! 28.02 - MOJE ULUBIONE ĆWICZENIA🏋 02.03 - CO PIJE PODCZAS DIETY 🍷🍸 05.03 - PLAYLIST - LUTY 🎶🎵 07.03 - POKOJE INSPIRACJE 😍📌 09.03 - NAJLEPSZE PRZEPISY NA DIECIE🍽🍓🍒🍇

Cytat na dziś #1

Licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze ♥


bottom of page