top of page

*Back To School* - haul zakupowy!

Hej! Hej! Hello!

Zebrałam się, aby zrobić Wam haul zakupowy! Zaczynajmy!

Nie jest tego dużo, ale warto pokazać!

Od lewej- gąbeczka do rozprowadzania podkładu koszt ok. 3 zł

zestaw różowych pędzli koszt ok. 10 zł

ostatni pędzel koszt ok. 80 gr

Chusteczki zawsze się przydadzą a zwłaszcza że już jesień! Jedna paczka( 10 opakowań) koszt ok. 2 zł

Koszt jednego wieszaczka to ok. 5 zł

Legginsy kupione w Tesco, dwie pary w jednym opakowaniu koszt ok. 50 zł

Kubek termiczny (już wypróbowany, sprawdza się idealnie!) zakupiony w pepco koszt ok. 25 zł

Cienie dostałam od chłopaka, zakupione w Niemczech, jeden cień koszt ok. 50 zł

Eyeliner również od chłopaka, firma essence koszt ok. 10 zł

Perfuma incandessence z Avon'u koszt ok. 20 zł

Puder rozświetlający (wiem, na zdjęciu błąd). Zakupiony w Niemczech, również od chłopaka, cena ok. 150 zł.

Bronzer z firmy essence ok.10 zł

Krem do rąk, firma eveline cena ok. 10 zł

Dezodorant o moim ulubionym zapachu! Ceny nie znam, niestety.

Była jeszcze jedna para bodów, ale przez zrobieniem zdjęcia wylądowała w praniu. Body zamawiałam ze strony

Jedna para kosztowała ok. 20 zł

Na koniec znów najlepsze, te cienie do brwi to mój absolutny hit! Kupiłam je na promocji za ok. 12 zł.

bottom of page