top of page

*Back To School* - zeszyty i przybory

Hej, hej! Muszę Was zmarwić, ale jutro do szkoły robaczki.

Fakt, faktem to tylko rozpoczęcie, a później całe te PZO, czy jak to tam się nazywa.

Post który pisze, pokazał mi że jeśli chodzi o powroty do szkoły to są dwa typy ludzi:

Typ nr.1 - Wszystkie potrzebne rzeczy ma przynajmniej zakupione do połowy sierpnia,

Typ nr.2 - Nie ogarnia co i jak, po rozpoczęciu się szkoły dopiero się dowiaduje że jednak musi coś kupić.

Ale mniejsza, zaczynajmy ;)

Niestety, nie miałam jak wcześniej zrobić zdjęć, co wiąże się z tym że nie miałam jak edytować zdjęć :c

Najprostszą metodą, postaram się wam opisać długopisy mniej więcej tak jak leżą. Pierwsze z lewej dostałam od mamy i jeszcze ich nie testowałam, następnie są moje ukochane (te jasne),zakupione w tesco, nimi pisze mi się najlepiej i najwygodniej. A reszta albo została z zeszłego roku, albo są tylko po to (każdy zna tą sytuację) kiedy ktoś z klasy prosi o długopis z zamiarem oddania go, a kiedy wkładają go do plecaka zanika w czasoprzestrzeni.

Jeśli chodzi o ołówki, pomarańczowe kupione w tesco nie służą mi raczej do pisania a do zaznaczanie czegoś w książce czy zeszycie. Ten drugi, też kupiony w tesco, odmiennie do tamtych, ten posłuży mi do robienia szybkich notatek, zapisania co będzie na sprawdzianie czy do zapisywania obliczeń.

Zakreślacze to coś, co jako pierwsze wrzuciłam do koszyka ze względu na to że to jedyna rzecz bez której nie ruszam się do szkoły! W zeszytach musi być kolorowo, łatwiej mi wtedy wszystko zapamiętać.

Kredki i pisaki najbardziej potrzebne na matematykę ze względu robienia przedziałów i innych "potrzebnych do matury".

Cyrkiel i kalkulator zostały mi z tamtego roku, ale służą i dobrze się trzymają.

Karteczki na szybkie notatki, zaznaczenie najważniejszych stron w lekturze - również są dla mnie ważne !

Piórnik zakupiłam w Cropp'ie za ok. 20 zł :)

Duże zeszyty przede wszystkim do przedmiotów zawodowych, geografii i j.polskiego

Małe zeszyty do przedmiotów w których w zeszłym roku szkolnym mało pisałam

Plecak zakupiony w sklepie Martes, jest bardzo pojemny i ma wiele kieszeni :)

Powodzenia w szkole !


bottom of page