top of page

***Wakacje***

Do wakacji pozostało 48 dni.

A więc czas na post, co mam zamiar zwiedzić/zobaczyć/zrobić na tegoroczne wakacje.

29-06/10-07-2017 BUŁGARIA

29-06 - Wylot

Co do Bułgarii moim największym zamierzeniem jest się wybawić (ze względu na to że jest to moja ostatnia kolonia) i wyluzować tam za wszystkie czasy.

Obowiązkowo jako fotograf amator, biorę ze sobą. W tamtym roku na Malcie, zazwyczaj stałam i cykałam fotki innym. Tym razem, mam zamiar przywieźć ze sobą do domu wiele zdjęć i nagrań które później zmontuje i będę dodawać na youtube (ustawione jako prywatne, gdzie będzie można je zobaczyć tylko dzięki bezpośredniemu linkowi).

Po powrocie do Polski, do mnie i mojego chłopaka przylatuje w odwiedziny znajomy z Anglii.

Prawdopodobnie do tygodnia czasu od mojego powrotu z Bułgarii, pojedziemy z rodzicami nad morze, kierunek musimy jeszcze ustalić, ale będzie imprezowo i vlogowo.

Kamil, bo tak nazywa się kolega z Anglii wraca do siebie 26.06 i od tego momentu, wakacje stanowczo się uspokoją.

W sierpniu planuje odwiedzić moją kochaną ciocię chrzestną, czeka mnie bardzo miła (ah, ten sarkazm) 4-godzinna podróż za Kraków.

Pod koniec wakacji, prawdopodobnie wyjazd na "Spotkanie Młodych". Z najlepszą ekipą ludzi, pojedziemy się wybawić w sposób mniej powszechny dla nastolatków. Pojedziemy się "wymodlić". Spotkanie Młodych polega na zebraniu się młodzieży (i nie tylko) z mojego województwa, przez około 4/5 dni nocujemy w Legnickim Polu, codzienne modlitwy, koncerty i rozmowy w grupkach z naszymi animatorami to najlepsze co może się trafić.

W między czasie zapewne będę odwiedzać moją przyjaciółkę, którą już niedługo poznacie w Lubinie.

Tak więc, tak wyglądają moje plany na wakacje. A Twoje jakie będą? Szalone czy raczej spokojne?

Dla wspomnień, wstawiam trochę zdjęć z Malty :)

Ps. Piosenka na ten tydzień to stanowczo ta poniżej :

bottom of page