top of page

Podróże mojego życia - ciekawostki o państwach w których byłam

Hej, cześć i czołem. Dziś trochę o moich podróżach. Na kolonie zaczęłam jeździć w wieku 13 lat, moim pierwszym państwem były

Włochy

Jechałam tam z biurem Darhoss Tour i przebywałam w mieście San Mauro Mare.

Mieszkałam tam w Villa Celeste, obsługa w hotelu - bardzo miła, kilka lat temu kucharki były z Polski, nie było najmniejszego problemu abym dostawała porcje wegetariańskie. Opiekunowie organizowali nam świetne zabawy, szczerze powiedziawszy była to kolonia którą wspominam do dzisiaj.

(zdjęcia nie są wykonane przeze mnie, znalazłam je w google lub na facebooku biura Darhoss Tour)

Hiszpania

Przebywałam w Lloret De Mar, hotel Samba.

Również leciałam tam z biurem Darhoss Tour, poznałam tam najwspanialszą osobę na świecie. Śmiało mogę powiedzieć że jest to przyjaciółka.

Poznajcie Zuzę! Moje maleńkie serduszko ♥

Kolonia była miła, ale nie wyjątkowa, wspominam ją dobrze ale nie za często.

Po więcej zdjęć odsyłam do mojego FB

Malta

Miejscowość Bugibba, biuro M-Travels

Na temat tej kolonii już się wypowiadałam, wiec odsyłam do mojego starego bloga http://alexpapiernik.blogspot.com/2016/07/malta.html

Bułgaria

Złote Piaski, hotel Royal

Bułgarię opisywałam w poprzednich postach


bottom of page