top of page

*Back To School* Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

Tak jak już wiecie, uczęszczam do technikum logistycznego. W tym roku jestem juz w drugiej klasie. W dzisiejszym poscie chciałabym pokazać Wam, jak poszlam ubrana, jak i czym sie pomalowałam i przedstawić Wam moje tegoroczne przedmioty które mi doszły lub odeszły. Żeby ubrać sie w cos wygodnego i stosownego, musiałam się długo zastanawiać. Niestety nie mogłam iść za bardzo rozebrana, dlatego tez zrezygnowałam z sukienki. Ubrałam wygodne, czarne jeansy, luźną koszulę (która pojawiła sie już kiedyś w poście) i czarną skóre, do tego założyłam czarne conversy i całość wyglądała tak:

Pomalowałam się najprościej jak tylko mogłam

Do pomalowania powiek wybrałam cienie w kredce z firmy "miss sporty" oraz ostatnimi czasy mój ulubiony cień z "la biosthetique - belavance", całość podkreśliłam lekką kreską, którą wykonałam dzięki eye-liner'owi w pisaku z firmy "essence". Rzęsy pomalowałam tuszem z "miss sporty". Brwi uzupełniłam cieniami z firmy "wibo". Aby rozjaśnić twarz i zakryć niedoskonałości zmieszałam moje dwa ulubione fluidy z "avon", przykryłam je pudrem z tej samej firmy. Aby rozjaśnić twarz użyłam ostatnimi czasy mojego ulubionego mixa rozświetlaczy z "smashbox", dzięki bronzerowi z "essence" podkreśliłam kości policzkowe.

W tym roku odeszła mi spora ilość przedmiotów, nie mam w planie lekcyjnym już:

geografii (odeszła podstawa, teraz mam rozszerzenie),

biologii,

fizyki,

chemii,

informatyki,

edb;

za to doszły mi przedmioty takie jak :

WOS,

WOK,

planowanie logistyczne,

r.geografia,

systemy logistyczne,

laboratorium magazynowe.

W tym roku czeka mnie pierwszy egzamin zawodowy, o postępach w nauce do niego będę informować na bieżąco.

Buziaki ;*

bottom of page