top of page

*DIY* Odmień swoją toaletkę!

Ostatnimi czasy rozglądałam się za białą toaletką, taką typową z IKEA. Stety, niestety żadna mi nie przypadło do gustu. Szukałam na OLX i tego typu stronach zwykłej toaletki. Mama kupiła mi zwykłą drewnianą piękną toaletkę i z początku nie zgodziła się na pomalowanie jej. Ale z czasem udało mi się ją namówić.

Toaletkę kupiłam za ok. 100 zł, używaną.

Rzeczy potrzebne do przerobienia :

*Biała farba

* Wałek

* Pędzelek

* Coś na co możesz wylać farbę (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa)

* Rękawiczki

* Strój roboczy

* Denaturat (w razie gdybyś się ubrudził/ubrudziła farbą)

* Muzyka i dobre nastawienie

Toaletka była malowana dwa razy, na początku wyglądała tak :

Po pierwszym malowaniu zdążyłam na szybko zrobić tylko jedną fotkę i to w dość słabym świetle:

A już na sam koniec wygląda tak, sprawuje się wręcz idealnie i zachęciła mnie do przemeblowania w pokoju:

Polecam wszystkim gorąco robić coś w tym stylu, aby było własne, indywidualne i cieszyło !

bottom of page